انجام ویزیت رایگان در روستای مادیان گوابر از توابع بخش اطاقور
انجام ویزیت رایگان در روستای مادیان گوابر از توابع بخش اطاقور
به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بسیج جهادسازندگی و هلال احمر شهرستان لنگرود، برنامه ویزیت رایگان در روستای مادیان گوابر از توابع بخش اطاقور برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بسیج جهادسازندگی و هلال احمر شهرستان لنگرود برنامه ویزیت رایگان در روستای مادیان گوابر از توابع بخش اطاقور برگزار شد.
در این برنامه، ویزیت رایگان خدمات تخصصی دندانپزشکی، پزشک عمومی،  غربالگری فشار خون و دیابت، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی، خدمات پرستاری و تزریقات به ساکنین کم برخوردار این روستا ارائه شد.
در حاشیه‌ی این برنامه ویزیت رایگان، مسابقه نقاشی برای دانش‌آموزان با اهدای جوایز ‌از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
در روز اول این برنامه، تعداد ۲۵ نفر از ویزیت پزشک عمومی و خدمات غربالگری فشارخون و دیابت و تعداد ۲۲ نفر نیز از ویزیت مامایی بهره بردند؛  همچنین  ۲۹ نفر مورد معاینه دندانپزشکی قرار گرفتند که از این تعداد، هشت مورد کشیدن دندان، سه مورد فیشور سیلانت، دو مورد ترمیم و یک مورد جرم‌گیری انجام شد.
در این برنامه به ۲۵ مراجعه کننده مشاوره بهداشتی و تغذیه و به ۸نفر نیز  خدمات پرستاری و تزریقات رایگان ارائه  شد.
گفتنی است؛ برنامه ویزیت رایگان از پنجشنبه آغاز شد و تا جمعه ادامه دارد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان