معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد گیلان شد
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد گیلان شد
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دقایقی پیش با استقبال رسمی استاندار در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح (پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲) با استقبال اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهید، نشست با مسئولان استان و اساتید دانشگاه ، افتتاح یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی رشت، ، بازدید از  تعدادی از پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری و دیگرپروژه های مهم عمرانی و زیر ساختی از جمله پروژه راه آهن رشت- بندرکاسپین و حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.
استاندار گیلان سه شنبه ۲۸ آذرماه در دیدار با دکتر منظور در تهران، ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه، از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور میدانی و بازدید از برخی طرح‌های عمرانی استان، دعوت کرده بود.

  • منبع خبر : استانداری گیلان