سیاست راهبردی ما بکارگیری تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست در فضاهای آموزشی است
سیاست راهبردی ما بکارگیری تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست در فضاهای آموزشی است
صبح روز چهارشنبه 1402/09/29 جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی استان گیلان صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ جلسه شورای فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزار شد.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه ضمن تشکر از زحمات شورای فنی و کارکنان نوسازی مدارس گیلان و ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته بر لزوم پیگیری روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال احداث و بر تسریع روند اجرای آنها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم ترین اولویت‌های این اداره کل است، ابراز داشت: به حول قوه الهی و با برنامه ریزی انجام شده تمام تلاش ما بر این است پروژه های برنامه ریزی شده برای دهه فجر در موعد مقرر اتمام و تحویل آموزش و پرورش شوند.

این مقام مسئول با پرداختن به ضرورت استفاده از مصالح و فناوری نوین در ساختمان های آموزشی، تاکید نمود: سیاست راهبردی ما در اداره کل نوسازی مدارس بکارگیری تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست در فضاهای آموزشی است.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضاء با تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای فنی و ضمن تشریح اهمیت قوانین نظام فنی و اجرایی، موارد مختلف در حوزه های خود را بیان نموده و پس از بحث تبادل نظر و بیان نقطه ‌نظرات، راهکارهای کارشناسی خود را حول مباحث مطرح شده ارائه نمودند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان