مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با حضور در منزل شهیدان محمدحسن و حسین یعقوبی در شهر رشت از پدر گرانقدر این دو شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل نمود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با حضور در منزل شهیدان محمدحسن و حسین یعقوبی در شهر رشت از پدر گرانقدر این دو شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی، در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس محمود همرنگ نژاد مسئول حراست با حضور در منزل شهیدان محمدحسن و حسین یعقوبی، در دیدار با پدر گرانقدر این شهیدان والامقام که از خیرین محترم مدرسه ساز نیز می باشد، از مقام شامخ و ایثارگری‌های شهدا تجلیل کرد.

مهندس دقیق در این دیدار صمیمی ضمن ابراز خرسندی از حضور در منزل شهیدان والامقام یعقوبی، خاطر نشان کرد: خانواده‌های معزز شهدا مظهر ایثار و فداکاری اند و در پیشگاه خداوند عزت، احترام و جایگاه خاص دارند.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده های معظم شهدا، ابراز داشت: شهدای عزیز خالصانه جان خود را برای حفظ آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام ایثار کردند.

 مهندس دقیق با تاکید براینکه حفظ منزلت والدین معزز شهدا وظیفه‌ی همه‌ی آحاد ملّت است، تصریح نمود: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

وی با اشاره به رسالت اداره کل نوسازی مدارس استان، بیان داشت: خدا را شاکرم امروز توفیق حاصل شد در خدمت خانواده معظم شهیدانی باشم که خود در کنار کارهای خیر از خیرین مدرسه ساز نیز می باشد  و خالصانه به اعتلای نظام تعلیم و تربیت می اندیشد.

 مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پایان با اهدای لوح تقدیر از صبر و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

در این دیدار حاج ایوب یعقوبی به ذکر گوشه ای از خاطرات فرزندان شهید و برادر زاده شهیدش محمد رضا یعقوبی از شهدای گرانقدر مدافع حرم پرداخت.

گفتنی است شهید محمدحسن یعقوبی در سال ۱۳۶۵ در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون و شهید حسین یعقوبی در سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر۴ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  • منبع خبر : اداره نوسازی گیلان