آمادگی شرکت های صنعت آب و برق گیلان برای روز برگزاری انتخابات ضروری است
آمادگی شرکت های صنعت آب و برق گیلان برای روز برگزاری انتخابات ضروری است
با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و طی هماهنگی بعمل از سوی محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان و رييس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان، جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

رشتستان – در این نشست مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و از این رو مراجعه به رای ملت، در محوری ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، یک آرمان و پشتوانه ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می شود.

🔸وی افزود: انتخابات، مهمترین وقایع سال جاری ما خواهد بود و در همین چارچوب مسئولیت‌های گوناگونی برعهده داریم تا این موضوع مهم هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شود تا برگ زرین دیگری از خدمت رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت آب و برق گیلان را ورق بزنیم.

🔹مهدیزاده تاکید کرد: همه شرکت های تابعه وزارت نیرو آمادگی مناسبی برای برگزاری انتخابات دارند و ضروری است در زمینه تامین لوازم و آمادگی نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی توجه ویژه صورت پذیرد.

🔸وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به مذاکرات و مکاتبات صورت پذیرفته با استانداری گیلان و فرمانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت حوادث و خاموشی های غیرمترقبه وارد مدار خواهند شد تا فرآیند رای گیری از مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

🔹گفتنی است در این جلسه که به میزبانی توزیع برق گیلان برگزار شد مدیران عامل صنعت آب و برق استان حضور داشتند و تصمیمات لازم اتخاذ و در قالب مصوبات با موضوع برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان