(( مدافعان سلامت )) زیبنده ترین تمثیل برای عظمت کار پرستاران و ترسیم نوع دوستی و عشق ورزی است.
(( مدافعان سلامت )) زیبنده ترین تمثیل برای عظمت کار پرستاران و ترسیم نوع دوستی و عشق ورزی است.
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشت .

به گزارش  رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

پرستاری از جمله کارهایی است که اشتغال در آن صرفاً محلی برای کسب درآمد نبوده و تبلوری از عشق ورزی و مهربانی در آن متجلی می باشد و پرستاران این سپیدجامگان ایثارگر نه تنها در پوشش بلکه در افکار و اندیشه های نوع دوستانه نیز همواره نمادی از زیباپسندی و کمال خدمت به بشریت تلقی می گردند .

بی تردید انتخاب سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) یکی از زیباترین گزینش ها برای پاسداشت مقام این قشر تلاشگر تلقی شده و در ماههای اخیر عنوان باشکوه (( مدافعان سلامت )) زیبنده ترین تمثیل برای عظمت کار پرستاران جهت مداوای بیماران و التیام بخشیدن به دردهای آنها بوده که با ازخودگذشتگی و فداکاری در مسیر خدمت و ایفای نقش و مسئولیت خطیر آنها ترسیم گردیده است .

پرستاری از مشاغل سخت و حساس قلمداد گردیده که علاوه بر تجربیات پزشکی و تخصصی لازمه آن درک بالا و اندیشه والا برای نجات انسانها و تلاش جهت کمک به دردمندان مبتلا به بیماری است و تنها انسانهایی با روحیه خاص و تحمل و شکیبائی وصف ناپذیر قادر به انجام آن هستند .

اینجانب با تبریک ولادت فرخنده حضرت زینب (س) ، این روز را به تمامی پرستاران بویژه همکاران شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض نموده و برای همگی سلامتی و عزت و توفیق تداوم خدمت از یزدان پاک آرزومندم .