کارگاه آموزشی «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت »در پخش فرآورده های نفتی گیلان برگزار شد
کارگاه آموزشی «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت »در پخش فرآورده های نفتی گیلان برگزار شد
با هدف ارتقاء آگاهی کارکنان در راستای تحکیم بنیان خانواده ، جوانی جمعیت و فرزندآوری ، یک دوره کارگاه آموزشی برای شاغلین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : مریم پورنصراله ، رئیس روابط عمومی و مسئول امور بانوان این شرکت با اعلام خبر فوق افزود : « از آنجا که استان گیلان سالمندترین استان کشور است ، لزوم آگاهی بخشی و برگزاری دورهای آموزشی درخصوص مضرات پیری جمعیت بیش از پیش احساس می شود . »
وی با اشاره به اینکه گرچه ازدواج و فرزند آوری تصمیم شخصی بوده و تابعی است از مجموعه شاخصهای فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و … افزود : « در عین حال تبعات اجتماعی کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت نیز قابل اغماض نیست و لازم است که علاوه بر آگاهی بخشی  به جامعه ، بسترهای لازم آن نیز توسط واحدها و نهادهای ذیربط فراهم شود . »
سیده فاطمه حسینی ، مدرس این کارگاه یکروزه آموزشی ، با اعلام وضعیت موجود جمعیتی کشور و استان گیلان اطلاعاتی را درخصوص قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت » و چگونگی اجرای آن ، برنامه های پیشگیری از ناباروری، مشاوره فرزند آوری وپیشگیری از سقط جنین و آسیب های تک فرزندی را برای کارکنان تشریح کرد .
تدریس این کارگاه آموزشی را سیده فاطمه حسینی ، دبیر استانی مجمع ملی فعالان جمعیت و نماینده مردمی ستاد و خانواده و جمعیت استانداری گیلان بر عهده داشت .
در پایان مراسم به ۱۱ نفر از همکارانی که از فروردین سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۲ ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شدند لوح تقدیرو هدایایی اهداء شد .

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان