انجام فعالیت های عمرانی در سطح شهر با اولویت محلات کم برخودار
انجام فعالیت های عمرانی در سطح شهر با اولویت محلات کم برخودار
سید محمد احمدی شهردار رشت گفت: تلاش داریم فعالیت های عمرانی در سطح شهر را با اولویت محلات کم برخودار افزایش دهیم.

به گزارش رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار رشت با ابراز تاسف از اینکه مشکلات عدیده ای در مسیر توسعه شهر وجود دارد و شرایط ایده الی برای شهروندان فراهم نیست، گفت: در راستای خدمت رسانی در جهت بهسازی معابر سطح شهر ، در سال گذشته از ابتدای فروردین ماه تا پایان اسفند ماه بیش از ۲۸ هزار تن آسفالت به متراژ  بیش از ۱۷۸ هزار متر مربع در سطح معابر شهر توزیع و اجرا شد.

 

سید محمد احمدی با بیان اینکه این حجم از آسفالت در حالی اجرا شد که شهرداری رشت با بودجه مصوب ثابت خود به دلیل افزایش ۸ برابری قیمت قیر و همچنین افزایش بهای سایر خدمات با تنگناهای مالی مواجه بود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته تمام تلاش خود را بکار بستیم تا با تامین این حجم از آسفالت نسبت به مناسب سازی محیط و روان سازی تردد شهروندان اقدام نماییم.

 

وی ادامه داد:  در تلاش هستیم با رایزنی های بیشتر و در اختیار گرفتن سهمیه قیر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری، اجرای طرح بهسازی معابر را به عنوان یک فعالیت مستمر عمرانی و با نگاه عدالت محور پیگیری کنیم.

شهردار رشت در پایان گفت:  یکی از اهداف ما  اولویت قرار دادن محلات کم برخوردار، در سال ۱۴۰۰ می باشد و  در نظر داریم با افزایش کیفی ارائه خدمات، رضایتمندی شهروندان از فعالیت های عمرانی را شاهد باشیم.