مدیرکل نوسازی مدارس از اهتمام جدی خیرین و مسئولین برای حل مشکلات اولین هنرستان ماندرگار گیلان خبر داد
مدیرکل نوسازی مدارس از اهتمام جدی خیرین و مسئولین برای حل مشکلات اولین هنرستان ماندرگار گیلان خبر داد
مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از اهتمام جدی خیرین و مسئولین برای حل مشکلات اولین هنرستان ماندرگار گیلان خبر داد.

به گزارش پایگه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی گیلان، روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در بازدید از هنرستان شهید چمران ناحیه ۲ رشت با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید اینجانب و سرپرست فرمانداری رشت از هنرستان شهید چمران، به دلیل ضرورت تعمیر و تجهیز این مدرسه و بهره مندی از ظرفیت خیرین، خیر ارجمند حاج محمدرضا ایزدبین به درخواست سرپرست فرمانداری از این مدرسه بازدید و جهت حل برخی از مشکلات این هنرستان قول مساعد دادند.

وی با تشکر از اهتمام سرپرست فرمانداری شهرستان رشت نسبت به امر تعلیم و تربیت و تأمین فضاهای آموزشی ایمن، اظهار امیدواری نمود: در اولین هنرستان ماندگار گیلان به همت خیر ارجمند حاج محمدرضا ایزدبین و نگاه ویژه مسئولین به ویژه سرپرست فرمانداری رشت تحول خوبی اتفاق خواهد افتاد.

مهندس دقیق ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه به هنرستان ها در استان گیلان تصریح نمود: توجه ویژه به هنرستان‌ها در سند بنیادین آموزش پرورش تاکید شده و خوشبختانه در استان ما نیز در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه توسعه هنرستان‌ها یک ضرورت آموزشی است، اذعان داشت: شناسایی موانع و راهبردهای بهبود نظام آموزشی هنرستان ها امروز به عنوان یک سیاست اصلی مورد توجه نوسازی مدارس است.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان