مدارس ما نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش ها و نشان دادن مفاخر ملی به دانش آموزان دارند
مدارس ما نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش ها و نشان دادن مفاخر ملی به دانش آموزان دارند

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در دیدار با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی که با حضور محمد حسین رمضانی […]

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در دیدار با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی که با حضور محمد حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از خدمات مجموعه نوسازی مدارس و فعالیت اداره کل در حوزه احداث فضاهای آموزشی در استان گفت: جهاد مدرسه سازی در گیلان با قوت هرچه بیشتر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه آحاد ملت در تلاش اند که ایران مثل همیشه سرافراز باشد، افزود: امنیت، نخستین نیاز هر خدمتی در کشور است و این مهم حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان نیروهای مسلح در کشور بوده و این را با افتخار ارج می‌نهیم.

مهندس دقیق با بیان اینکه توسعه، گسترش و برقراری عدالت آموزشی رسالت محوری نوسازی مدارس می باشد، افزود: در دولت سیزدهم با هدف برقراری عدالت آموزشی و تربیتی گام های اساسی و بلندی برداشته شد.

وی اذعان داشت: تمام تلاش ما در این است تا حتی الامکان تمامی دانش آموزان به یک میزان از امکانات آموزشی برابر بهره مند شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در حال حاضر در طراحی و معماری مدارس به پیشینه فرهنگی و تاریخی استان توجه ویژه شده است، خاطرنشان ساخت: مدارس ما نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش ها و نشان دادن مفاخر ملی، سابقه ی فرهنگی و عزت تاریخی به دانش آموزان دارند.

وی با تشریح ضرورت توجه به تقویت زیرساخت‌های آمورشی، اظهارداشت: آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد و برای تحقق این امر مهم همه باید به این نهاد مقدس کمک کنیم.

 مهندس دقیق در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه استفاده از فناوری های نوین آموزشی زمینه ساز رشد و ترقی دانش آموزان می شود، ابراز داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس درکنار ساخت مدارس به این مقوله مهم و تاثیرگذار به عنوان یک راهبرد اصلی در سر فصل برنامه ریزی های خود توجه ویژه دارد.

در ادامه سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در مقابله با هجمه دشمنان اظهار داشت: بدون شک توجه حداکثری به دستگاه تعلیم و تربیت بسیاری از نقشه های دشمن را در ابعاد فرهنگی و اعتقادی خنثی می کند. افزود: آینده کشور به آموزش و پرورش بستگی دارد و همه وظیفه دارند وظیفه خود را در قبال مأموریت های این ابر دستگاه فرهنگی ایفا کنند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان