بازدید مدیر کل نوسازی استان از مدارس و پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان های تالش و آستارا
بازدید مدیر کل نوسازی استان از مدارس و پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان های تالش و آستارا
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در بازدید از پروژه های شهرستان های تالش و آستارا بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید نمود.

به گزارش رشتستان –  روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در سفر یک روزه خود  به شهرستان های تالش و آستارا، از مدارس و پروژه های آموزشی نیمه تمام این مناطق بازدید به عمل آورد.

مهندس دقیق در این سفر به همراه مهندس کیوان بارفروشنده رودسری معاون اجرائی، مهندس ابراهیم اعصاری فرد رئیس اداره نظارت، مهندس سیدمجتبی طلوعی برارنده سرناظر منطقه و مهندس زنده دل از پروژه های مدرسه سه کلاسه جلال آل احمد میانده تالش(طرح شهید پناهی)، مدرسه چهار کلاسه معرفت خانقاه تالش، پروژه شش کلاسه نواب صفوی تالش، مدرسه سه کلاسه برکت شهید کونشی تالش، پروژه مقاوم سازی مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مدرس تالش و دو پروژه شش و سه کلاسه فردوسی سیبلی آستارا بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفته و ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود، بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با برخی از اصحاب رسانه، تاکید نمود: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز جهت اتمام و تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام استفاده کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه خیرین همواره به آموزش و پرورش کمک کرده و یاور این نهاد مقدس می باشند، تصریح نمود: بهره‌مندی از ظرفیت خیرین، نیک اندیشان و دوست داران دانش از اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس گیلان است.

وی با اشاره به فرهنگ غنی مردم کشور ایران، افزود: باید زمینه مشارکت همه مردمان با فرهنگ ایران بزرگ را در امر خداپسندانه مدرسه سازی فراهم نمائیم.

 

  • منبع خبر : رشتستان