رودسر | حضور کارشناسان حوزه امور توانبخشی بهزیستی کشور و معاون و کارشناس توانبخشی بهزیستی گیلان در شهرستان رودسر
رودسر | حضور کارشناسان حوزه امور توانبخشی بهزیستی کشور و معاون و کارشناس توانبخشی بهزیستی گیلان در شهرستان رودسر
به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) در شهرستان رودسر و اهمیت شناسایی معلولین روستایی و ایجاد اشتغال انفرادی و گروهی با حمایت بهزیستی، جلسه ای با حضور کارشناسان بهزیستی کشور خانم فلاحی ، خانم تفرشی ، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر و سایر کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی رودسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر ضمن خوشامدگویی به میهمانان و با اشاره به زمینه های فعالیت بهزیستی در راستای کمک به افراد کم توان و ناتوان ابراز کرد: توانبخشی مبتنی بر جامعه و مبتنی بر رویکرد چند بخشی است تا از ظرفیت و پتانسیل فرد معلول، خانواده معلول، جامعه و نهادهای دولتی و نیز بخش خصوصی جهت توانمند سازی معلولین در همه زمینه های زیستی، روانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قدم بردارد.

همچنین  پیمان محمدی پور گزارشی از روند و عملکرد اداره بهزیستی در طرح cbr در سال گذشته ارائه و از تلاش های کارشناسان  حوزه پیشگیری قدردانی کرد.

در ادامه نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در خصوص این طرح از سوی مسئولین و تسهیلگران مراکز مجری طرح، توضیحات لازم توسط کارشناسان کشوری و ستادی ارائه گردید.

گفتنی است در پایان این جلسه نیز از اشتغال برخی از توانخواهان که در قالب طرح C.B.R مورد حمایت قرار گرفتند بازدید به عمل آمد که از جمله خدمات ارائه شده جهت ایجاد اشتغال در این طرح در زمینه پرورش گل و گیاه، خواروبارفروشی، صنایع دستی و … بود.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان