جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در فومن برگزار شد
جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در فومن برگزار شد
چهاردهمین جشنواره نخستین واژه آب ویژه مدارس ابتدایی در شهرستان فومن برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای فومن از برگزاری چهاردهمین جشنواره نخستین واژه آب با حضور فرماندار و ریاست اداره آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه شهیده دقیقی فومن خبر داد .

وحید مهجور مدیر امور آبفای شهرستان فومن بیان داشت : در این جشنواره فرماندار شهرستان فومن و رئیس اداره آموزش و پروش فومن درخصوص صرفه جویی در مصرف آب  تاکید نموده و افزودند: باتوجه به کاهش نزولات جوی ، بیشتر از همیشه باید در مصرف این مایه حیاتی اهتمام داشت و باید نسبت به فرهنگ سازی صحیح آن از طریق آموزش اقدامات لازم صورت گیرد که آموزش و پرورش میتواند در این زمینه بسیار موثر واقع شود .

فرماندار فومن ضمن تشکر از مجموعه امور آب و فاضلاب شهرستان فومن درخصوص خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر و روستا، درخصوص برگزاری جشنواره و بیان راه کارهای استفاده صحیح از مصرف آب تقدیر نمود .

مهجور افزود : در این مراسم دانش آموزان با موضوعاتی در زمینه آب و مصارف آن نقاشی کشیدند که مورد بازدید فرماندار و ریاست آموزش و پرورش قرار گرفت و از تعدادی از دانش آموزان نیز به قید قرعه تقدیر بعمل آمد .

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان