فضای اداری مناسب به بنیاد غدیر گیلان اختصاص می یابد
فضای اداری مناسب به بنیاد غدیر گیلان اختصاص می یابد
فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت فعالیت های بنیاد غدیر، تصریح کرد: باید فضای اداری و فرهنگی متناسب با اهمیت این موضوع، در اختیار این بنیاد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ نشست بررسی مشکلات فضای اداری و فرهنگی بنیاد غدیر با حضور فرماندار رشت و مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در فرمانداری رشت برگزار شد.

 مهندس علی فتح اللهی  فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی بنیاد غدیر، گفت: اگر قرار بر این باشد که فعالیت های این بنیاد با  جدیت و پر رنگ دنبال شود، نیا زاست در فضای اداری  مناسب و امکانات لازم به این نهاد اختصاص داده شود.

وی با اشاره به ساختمان اداری که در اختیار بنیاد غدیر قرار داده شده بود، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه بتوانیم فضا و ساختمان اداری مناسب برای بنیاد غدیر تامین شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه پیگیری این موضوع بر اساس برنامه زمانبندی مناسب باید انجام شود، افزود: در هیمن راستا نیاز است فضاها و ساختمان هایی که امکان واگذاری آن به بنیاد غدیر وجود دارد بررسی شود.

حجت االاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت بنیاد غدیر، اعلام آمادگی کرد: در قالب قوانین و مسائل شرعی حوزه اوقاف، آمادگی داریم نسبت به هرگونه مساعدت به این بنیاد اقدام کنیم.