رفع مشکلات پیش روی پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود
رفع مشکلات پیش روی پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود
جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود برگزار شد

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهندس اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، دکتر محمدنژاد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس حیدری فرماندار، مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند مسائل و مشکلات مربوط به اجرای پروژه های در دست اقدام و نیمه تمام شهرستان بررسی شد .

در ابتدای جلسه رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به جلسه قبلی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت : اقدامات خوبی تاکنون درخصوص رفع مشکلات پیش روی پروژه های عمرانی در این شهرستان صورت گرفته و در ادامه آخرین وضعیت مصوبات جلسه قبلی و پروژه های عمرانی شهرستان را به طور کامل برای حاضرین در جلسه تشریح نمود. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: برای ۱۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان طرح هادی تهیه گردیده است و شاخص تهیه طرح هادی در لنگرود ۱۰۰% می باشد.

در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز نظرات خود را درخصوص تسهیل و رفع موانع پیش روی پروژه های عمرانی و همچنین راهکارهای لازم در جهت توسعه شهرستان برای حاضرین تشریح نمود. سپس مهندس اکبرزاده در گزارشی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان و شهرستان ارائه نمود.

اکبرزاده ابراز امیدواری کرد با ابلاغ سهمیه قیر رایانه ای شاخص برخورداری شهرستان از اجرای طرح هادی افزایش یابد. وی ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار محترم در زمینه صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر در شش ماهه اول سالجاری رتبه اول استانی را کسب نموده است.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را بیان داشتند.در پایان جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه دستگاه‌ها در راستای وظایف قانونی باید درخواست‌ها را بررسی و مجوز صادر کنند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم در دوره کاری خود در چارچوبی که برای ما مشخص‌شده کارها را انجام و برای یکدیگر احترام بگذاریم. وی با بیان اینکه باید از تقابل در حوزه‌های مدیریتی جدا پرهیز کرد، افزود: همه باید مطیع قانون بوده و پشت سر قانون حرکت کنیم و از تقابل‌های بیهوده و وقت‌گیر باید دوری کرد.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن استان گیلان