تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است که از منابع و بودجه دولتی برخوردار نمیباشد.
تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است که از منابع و بودجه دولتی برخوردار نمیباشد.
جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار ، معاونین و روسای دستگاهها و ادارات مختلف برگزار شد.

به گزارش رشتستان  به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، حسام الدین شریفی رئیس تامین اجتماعی شعبه لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندار ، معاونین و روسای دستگاهها و ادارات مختلف برگزار شد با بیان اینکه در کشور ما سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین و گسترده ترین بیمه گر اجتماعی کشور قلمداد میگردد اذعان داشت : تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است که از منابع و بودجه دولتی برخوردار نمیباشد .

وی با اشاره به دامنه تنوع مخاطبین و خدمات ارائه شده ، افزود : این گستره تعهداتی از پیش از تولد تا پس از مرگ را دربر میگیرد که بیانگر عظمت و تعدد فرایندها است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه لاهیجان با بیان انواع تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت و پوششهای درمانی ، تحت پوشش داشتن نیمی از جمعیت کشور را یکی از افتخارات سازمان برشمرده و اذعان داشت : توسعه خدمات غیرحضوری و ایجاد تحولات بزرگ دیجیتالی و حذف تدریجی دفترچه های درمانی از اقدامات بزرگ سازمان در سالجاری است که با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بمنظور کاهش مراجعات و حذف ترددهای شهری بسیار موثر خواهد بود .

حسام الدین شریفی با اشاره به الزام فراهم بودن بسترهای مناسب اینترنتی بمنظور تحقق کامل طرحها وایجاد رضایتمندی و مطلوبیت در جامعه ، هرگونه اختلال در این بخش را مانعی برای پیشرفت حرکت الکترونیکی کردن خدمات قلمداد نمود .

رئیس تامین اجتماعی لاهیجان در پایان این اظهارات ، تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در شهرستان را ۳۰ هزار نفر و جامعه مستمری بگیران را بیش از ۸۱۰۰ نفر اعلام و اذعان داشت : با احتساب افراد تبعی ، افزون بر ۷۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان از حمایتها و تعهدات تامین اجتماعی استفاده مینمایند .