دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان
دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان
مدیرمخابرات منطقه گیلان ، ظهر روز یکشنبه مورخ 5 بهمن ، با حضور در دفتر شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در این نشست علیرضا پارسائی با بیان اینکه مخابرات منطقه گیلان توجه ویژه‌ای به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد ، عنوان کرد: تاکنون ارتباطات زیرساختی تا ورودی شهرک صنعتی استان تحویل داده شده است و امیدواریم با همت مدیر عامل و مسئولان شرکت شهرک های صنعتی ، داخل شهرک نیز به زودی راه اندازی شود.
وی در ادامه اضافه کرد : طبق تفاهم نامه منعقد بین دو سازمان ، مخابرات منطقه گیلان در آینده ای نزدیک نسبت به تأمین زیرساخت‌های ارتباطی برای شهرک ها و نواحی صنعتی همکاری و مساعدت های بیش از پیش را انجام خواهد داد .
سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در این نشست ضمن تشکر از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه گیلان گفت: امیدوارم با تعامل بیشتر با یکدیگر در راستای رفع مسائل صنعتگران در حوزه‌های ارتباطی گام‌های موثری برداریم و شاهد ارائه خدمات مطلوب به صاحبان صنایع باشیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید بیان داشت : تکیه بر تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد ، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.
در پایان رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود ، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور و همدلی مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.