ساخت ۴۸ واحد مسکن معلولان شفت از سرگرفته شد
ساخت ۴۸ واحد مسکن معلولان شفت از سرگرفته شد
مدیرکل بهزیستی استان گیلان از شروع به کار دوباره پروژه ۴۸ واحدی مسکن معلولان شهرستان شفت پس از توقف چهار ساله خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دکتر حسین نحوی‌نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان اظهار داشت: پروژه ۴۸ واحدی مسکن معلولان شهرستان شفت که عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ متوقف شده بود، کارگاره ساختمانی آن فعال شده‌است.

وی با بیان اینکه پروژه ۴۸ واحدی مسکن معلولان شهرستان شفت سال ۹۵ آغاز شده بود، افزود: ساخت این واحدها در سال ۹۶ به دلیل عدم اختصاص تسهیلات بانکی مسکن مهر متوقف شده بود.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی ساخت این واحدهای مسکونی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین تصمیمات این پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن جزء پروژه هایی خواهد بود که تا سال آینده به ۴۸ معلول تحت پوشش بهزیستی شفت تحویل داده خواهد شد.

بر اساس آخرین آمارهای دریافتی از بهزیستی گیلان، از سال ۸۸ با شروع طرح نهضت مسکن در سازمان بهزیستی تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی گیلان با دریافت کمک بلاعوض از سازمان بهزیستی در قالب برنامه ها و تفاهم نامه های مختلف در استان صاحب سرپناه شده اند.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر و نصیرمحله و در مجموع ۱۰۲ روستا، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

گیلان دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارد، ۶۵ هزار خانوار از خدمات بهزیستی گیلان بهره می برند

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان