دیدار و نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با مدیرکل استاندارد
دیدار و نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با مدیرکل استاندارد
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با مدیرکل استاندارد استان در راستای تعامل و همکاری فی مابین و استاندارهای فضا و تجهیزات آموزشی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان صبح دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ دکتر مجتبی معصوم نژاد مدیرکل استاندارد گیلان با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس علی دقیق در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان، بر تعامل و همکاری دو مجموعه تاکید نمود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم شاهد تحولات خوبی در حوزه مدرسه سازی هستیم، افزود: توسعه ایده آل فضاهای آموزشی در استان نیز به همت مدیران اجرایی و همراهی خیرین قابل تحقق است.

گفتنی است در این دیدار که در دفتر مدیرکل برگزار شد ضمن تاکید بر همراهی و مساعدت دستگاههای اجرایی و خیرین محترم با نظام تعلیم و تربیت به ویژه در زمینه توسعه فضاهای آموزشی، در خصوص راه‌های همکاری، تعامل و همکاری فی مابین در خصوص استاندارهای فضا و تجهیزات آموزشی، لزوم اجرای گشت مشترک در راستای برنامه عملیاتی اداره کل استاندارد گیلان و ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندار گفتگو و تدابیر لازم بعمل آمد.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان