سرپرست پخش فرآورده های نفتی گیلان از فعالان عرصه سوخت رسانی تقدیر کرد
سرپرست پخش فرآورده های نفتی گیلان از فعالان عرصه سوخت رسانی تقدیر کرد
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ، به منظور تکریم از فعالان عرصه سوخت رسانی حمل و نقل از رانندگان نفتکش های استان گیلان تقدیر کرد .
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ در این مراسم که بعدازظهر روز دوشنبه سوم بهمن ماه در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت برگزار شد ؛ از چهار نفر از مدیران شرکت های حمل ونقل و ۱۷ نفر از رانندگان فعال نفتکشها تقدیر و یک شرکت حمل و نقل و دو راننده به عنوان برترین های سال ۱۴۰۱ معرفی شدند .
سرپرست منطقه ضمن پاسداشت زحمات و تلاش صادقانه رانندگان نفتکش ها در راستای خدمت رسانی به مردم استان گفت : « تعهد و وجدان کاری رانندگان نفتکشها در بحرانها سنجید می شود که اوج این تلاش ها با تامین به موقع و مستمر سوخت در زمان بحران اخیر و کمبود گاز در استان مشهود بود لذا جا دارد که از این تلاشها به نحو شایسته ای تقدیر کرد . »
شکوری  با اشاره به اینکه حمل ونقل فرآورده ها در استان توسط ۹۵ نفتکش فعال انجام می شود افزود : « فعالان عرصه حمل و نقل وظیفه خطیر وحساسی دارندکه با تحمل سختی ها،دوری ازخانواده درشرایط سخت بحرانی وتحمل سرما وگرما سوخت مورد نیاز استان را به موقع به مقصد می رسانند .»

تقدیر رانندگان 6
تقدیر رانندگان 5
تقدیر رانندگان 4
تقدیر رانندگان 3
تقدیر رانندگان 2
تقدیر رانندگان 1

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان