آغاز به کار کارگروه ویژه پیگیری مشکلات مدیریت شهری رشت در فرمانداری
آغاز به کار کارگروه ویژه پیگیری مشکلات مدیریت شهری رشت در فرمانداری
فرماندار رشت در دیدار با شهردار جدید رشت، مطرح کرد: ضرورت تعامل و همدلی بین مسئولین در مسیر کمک به توسعه شهری بیش از پیش احساس می شود و فرمانداری برای برقراری این فضاء عزم جدی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت با همراهی معاونین خود و حضور در شهرداری رشت با شهردار جدید شهر رشت دیدار نمود.

فرماندار رشت در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شهرداری از جنس مدیریت شهری توسط اعضای شورای شهر رشت، خاطر نشان ساخت: از حضرتعالی به عنوان یک نیروی پرانرژی، با برنامه و آشنا به مسایل و دغدغه‌های شهر رشت انتظار می رود که بتوانید با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در توسعه همه جانبه و پیشبرد امور مدیریت شهری رشت موفق عمل نماید.

فتح اللهی با اینکه بایستی به سمتی حرکت کنیم تا شهرداری عهده دار مدیریت واحد شهری گردد، افزود: هر آنچه که در درون شهر اتفاق می‌افتد باید از نظر قانونی در اختیار شهرداری و شورای شهر قرار بگیرد اما در حال حاضر چنین نیست و این حرکت در مسیر توسعه شهری را با مشکل مواجه می کند.

وی اذعان داشت‌: با هم فکری و مشارکت در حوزه های مختلف می توان مشکلات و نقض ها را شناسایی و راهکار مناسب برای حل آن ارائه داد.‌

فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت توسعه همه جانبه شهر رشت به عنوان شهر مرکز استان، افزود: از هفته آینده شاهد آغاز به کار کارگروه ویژه پیگیری مشکلات شهری شهر رشت در فرمانداری خواهیم بود تا متناسب با موضوعات پیگیری‌ها انجام گیرد و به موازات آن تقسیم‌بندی و زمان بندی و پیگیری کارها با سرعت دنبال شود.

فتح اللهی با بیان اینکه برای رسیدن به شهر ایده‌آل نمایندگان مجلس، شهردار و شورای شهر و سایر دستگاه‌ها نقش دارند، بیان کرد: فرمانداری رشت با عزم جدی پیگیر برقراری تعامل بین دستگاه های مختلف و مجموعه مدیریت شهری خواهد بود و در این مسیر جهت حل مشکلات اساسی از ظرفیت های استاندار و نمایندگان محترم در سطح استان و ملی بهرمند خواهیم شد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت