آتش‌سوزی مهیب ۱۵ باب مغازه در خمام گیلان؛ ۲ آتش‌نشان مجروح شدند
آتش‌سوزی مهیب ۱۵ باب مغازه در خمام گیلان؛ ۲ آتش‌نشان مجروح شدند
۱۵ باب مغازه در خمام گیلان طعمه حریق شد و ۲ آتش‌نشان مجروح شدند.

محمود تقی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حریق ۱۵ مغازه در شهرستان خمام استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز ۱۵ باب مغازه در مرکز شهر طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمام با بیان اینکه این آتش‌سوزی در محدوده مسجد جامع شهر خمام رخ داد افزود: ۱۲ نفر از پرسنل آتش‌نشانی خمام به‌دنبال وقوع حریق بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

تقی‌نژاد خاطرنشان کرد: حریق ۱۵ باب مغازه مذکور از ساعت ۶:۴۵ آغاز شد و مأموران آتش‌نشانی از همان ساعت در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به مهار آن اقدام کردند.

وی با اشاره به وسعت بالای آتش‌سوزی ابراز داشت: به دلیل حجم بالای عملیات واحدهای آتش‌نشانی خشکبیجار، رشت و منطقه آزاد نیز برای مهار آتش به کمک آتش‌نشانان خمام آمدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمام از بالا بودن میزان خسارت خبر داد و افزود: علت حریق در دست بررسی است و در حال حاضر برآوردی از میزان خسارت در دسترس نیست.

به گزارش تسنیم، این آتش‌سوزی از سقف یکی از مغازه‌ها آغاز شد و به مغازه‌های مجاور سرایت کرد همچنین ۲ نفر از آتش‌نشانان در پی تلاش برای مهار آتش به طور سطحی مجروح شدند.

انتهای پیام/۶۱۴/ ع

  • منبع خبر : تسنیم