دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرماندار شهرستان املش
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرماندار شهرستان املش
بنیاد مسکن جزو دستگاههای ولایت مدار است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، مهندس محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش به مناسبت ۲۱ فررودین سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مهندس اکبرزاده مدیرکل در راستای گسترش تعاملات و حل مشکلات روستائیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس اکبرزاده به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای این شهرستان پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرحهای توسعه روستایی به خصوص با تهیه واجرای طرحهای هادی روستایی نقش بسزایی درامرتوسعه همه جانبه روستاها داشته است، درهمین راستا توانسته ازاین طریق گامهای موثری را درجهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و درنهایت موجبات نگه داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا نماید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: تاکنون خدمات ارزشمندی در روستاهای این شهرستان به ویژه در زمینه اجرای طرح های هادی، مقاوم سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت روستایی صورت گرفته که برای افزایش این خدمات باید فرمانداری، دهیاری و سایر دستگاه های مرتبط تعامل ویژه ای با بنیاد مسکن داشته باشند.

سپس فرماندار شهرستان املش با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن جزو دستگاههای ولایت مدار است اظهار داشت: حرکت جهادی این نهاد در کشور و استان در همین راستا است. رنجبر ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیادمسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.

رنجبر، فعالیتهای عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی و مقاوم سازی مسکن روستایی را جزء فعالیتهای قابل تقدیر دانست و این فعالیتها را باعث دلگرمی مردم شهرستان عنوان نمود. وی با بیان اینکه، فعالیت های بنیاد مسکن به خصوص در بخش خدمت به محرومین چه در شهرها و چه در روستاها غیر قابل انکار است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر به پیشرفت روستاها کمک خواهیم نمود.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن استان گیلان