استاندار گیلان با خانواده شهیدان خدمتی در لولمان رشت دیدار کرد
استاندار گیلان با خانواده شهیدان خدمتی در لولمان رشت دیدار کرد
نماینده عالی دولت در گیلان با خانواده عزیز شهیدان والامقام محمد، ایرج و منوچهر خدمتی دیدار کرد و پای درد و دل آنها نشست.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، با حضور در منزل شهیدان والامقام محمد، ایرج و منوچهر خدمتی در لولمان شهرستان رشت با پدر و مادر عزیز و دیگر اعضای خانواده این شهیدان سرافراز دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن گفت و گوی صمیمانه با این عزیزان، تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بویژه پدران، مادران و همسران شهیدان که دوشادوش فرزندان برومند ایران اسلامی با تاسی از صبر حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ایستادگی کرده‌اند، را امری ضروری برای مسئولان دانست و خواستار دعای خیر این عزیزان برای تعالی و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در خدمت به مردم ولایتمدار شد.

وی در ادامه آسایش و آرامش جامعه امروز را مرهون جانثاری و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس دانست و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، ایثار و ازخود گذشتگی خانواده عزیز شهیدان را مایه قوت قلب و به عنوان الگوی بی نظیر برای تمامی خانوده ها عنوان کرد.

شهیدان محمد (جاویدالاثر) متولد سال ۱۳۴۷، ایرج متولد سال ۱۳۴۲ و منوچهر خدمتی متولد سال ۱۳۴۳  از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس در سالهای ۶۷، ۶۵ و ۶۱  در مناطق عملیاتی شلمچه و کوشک به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

  • منبع خبر : استانداری گیلان