دسترسی آزاد به تمام قوانین و بخشنامه های تامین اجتماعی برای شرکای اجتماعی وجود دارد
دسترسی آزاد به تمام قوانین و بخشنامه های تامین اجتماعی برای شرکای اجتماعی وجود دارد
بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با مراجعه به سایت تامین اجتماعی میتوانند از بخشنامه ها و قوانین مختلف این سازمان مطلع گردند .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در راستای صیانت از حقوق شهروندان و رعایت حقوق شرکای اجتماعی این سازمان و با هدف آگاهی بخشی به جامعه هدف و روانسازی امور ، تمامی بخشنامه ها و قوانین مرتبط به تفکیک گروههای بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران از طریق سایت این اداره کل به نشانی gilan.tamin.ir قابل مشاهده است .

در این گزارش با تاکید بر ضرورت تعاملات با شرکای اجتماعی و تاکید بر تقویت اعتماد و اطلاع رسانی به مخاطبان ، این بستر بعنوان مرجعی برای افزایش دامنه اطلاعات شرکای اجتماعی معرفی گردید .

علاقمندان میتوانند در بخش بالایی سایت مذکور با انتخاب گزینه قوانین و مقررات وارد مرحله بعدی شده و از بین بخشهای پیش بینی شده از جمله آئین نامه ها ، بخشنامه ها و قوانین ، موارد مورد نیاز خود را مشاهده و مطالعه نمایند .

شایان ذکر است بخشنامه ها به تفکیک گروههای مختلف شرکای اجتماعی انتشار یافته است .

خاطر نشان میسازد در همین راستا با ایجاد زیرسامانه shafaf.tamin.ir قابل مشاهده و دسترسی در صفحه اول سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی ، سامانه های مختلفی همچون اطلاعات شرکتها و موسسات ، آمار و محاسبات ، میزخدمت ، اطلاعات مدیران و مراکز قابل دسترس برای آحاد مردم راه اندازی گردیده و قابل بهره برداری میباشد