تلاش همه‌جانبه جهت ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان به‌کار گرفته شود
تلاش همه‌جانبه جهت ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان به‌کار گرفته شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: لازم است همه امکانات و برنامه‌ریزی ها در جهت افزایش رفاه و آسایش دانشجویان دانشگاه در طول سال تحصیلی باشد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، صبح شنبه اول مهر ۱۴۰۲ نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی-مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: باید نخستین یادواره شهدای سلامت گیلان در هفته دفاع مقدس برگزار شود.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های مدافعان سلامت در بحران کرونا، افزود: لازم است دستاوردها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در طول بحران کرونا به صورت شفاهی و مکتوب حفظ شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجویان امانتی از سوی خانواده به دانشگاه بوده و این سرمایه ها باید در تعامل با دانشجو و خانواده آن‌ها حفظ و تکریم شود.
دکتر آشوبی با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: لازم است همه امکانات و برنامه‌ریزی ها در جهت افزایش رفاه و آسایش دانشجویان دانشگاه در طول سال تحصیلی باشد.
وی با بیان اینکه کار فرهنگی زمانبر بوده و تعطیلی هم ندارد، گفت: مسئولانی که مرتبط با امور فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه هستند، باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم رعایت عدالت در ارایه خدمات رفاهی به دانشجویان تأکید کرد و گفت: باید حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی و رفاهی متوازن، بر مبنای عدالت و همچنین با اولویت افرادی که تاکنون از خدمات رفاهی بهره‌مند نشده‌اند، باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: با تمام وجود به شهدایی که برای ملت در برابر ظلم ایستادند، افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به مسؤلیت سنگین منتظران در عصر غیبت، افزود: منتظران واقعی باید تمام تلاششان را به این جهت که در خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در خدمت مردم بوده، اثبات کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ما باید تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا خدمتگذار واقعی  در زمان خود باشیم.
حجت‌الاسلام اسماعیلی بر ضرورت آینده نگری امور فرهنگی تاکید کرد و افزود: همه امور فرهنگی دانشگاه باید دارای برنامه و با هدف مشخص و البته با خروجی محسوس و قابل اندازه‌گیری باشد.
گفتنی است، دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ابتدای این نشست گزارشی از تدوین برنامه‌های فرهنگی دانشجویی و آمادگی‌ها جهت استقبال از دانشجویان جدیدالورود ارایه کرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان