برگزاری هشتاد و چهارمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر در بهزیستی گیلان
برگزاری هشتاد و چهارمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر در بهزیستی گیلان
هشتاد و چهارمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی استان به ریاست سید مهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان و رئیس کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی استان و با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل و رئیس کمیته استانی پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی گیلان، در این جلسه با توجه به گزارش های اعلامی بر  الزام تبعیت از پروتکل های پیشگیری از این بیماری  در سطح ادارات بهزیستی استان و شهرستانها و مراکز تابعه به منظور احتراز از ورود به بحران هایی که بالقوه قابل اجتناب هستند تاکید کرد.

در ادامه نیز دکتر بهار پوررضا دبیر کمیته گزارشی از آخرین وضعیت شیوع سویه جدید کرونا در دنیا و ایران و آمار ابتلا و میزان فوتی و ضرورت انجام تست کووید ارائه نمود و با پرداختن به میزان خطرپذیری بویژه در مراکز اقامتی و بطور مشخص سالمندان و اعلام هشدارهای لازم ، بر لزوم جدی گرفتن و ضرورت رعایت پروتکل های ابلاغی تاکید کرد.

 در ادامه اعضای کمیته هریک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و آمادگی کامل برای گذر از سویه جدید را اعلام نمودند.

همچنین پس از بحث و تبادل نظر موارد تصویب شده به معاونت ها ، روسای دوایر ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ارائه  و جهت اجرا به مراکز تحت نظارت نیز ابلاغ خواهد گردید.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان