بیش از یک هزار دانش آموز در جشنواره مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت کرده اند
بیش از یک هزار دانش آموز در جشنواره مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت کرده اند
جشنواره فرهنگی-آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان گیلان از هشتم آذرماه آغاز شده و تاکنون بیش از یک هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر، گفت: این طرح به دنبال برگزاری جلسات هماهنگی میان شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان اجرایی شده است و دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir  در این جشنواره شرکت کنند.

وی درخصوص چگونگی اجرای این جشنواره بیان کرد: در این طرح دانش آموزان مقاطع اول تا ششم در بخش نقاشی و دانش آموزان مقاطع هفتم تا دوازدهم در بخش انشاءنویسی آثار خود را در سامانه جشنواره که در سایت این شرکت قرار دارد، ارسال می کنند و در پایان به ۱۰۰ اثر منتخب از سوی شرکت گاز استان گیلان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

جمال نیکویی با اشاره به اهمیت موضوع اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح جامعه، اظهار داشت: مقوله آموزش و فرهنگ سازی مصرف همواره مدنظر این شرکت بوده و در همین راستا طرح های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در کلیه مدارس استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ادامه  برگزاری جشنواره های فرهنگی و دوره های آموزشی در سال های آینده خبر داد و گفت: به ثمر نشستن آموزش و فرهنگ سازی، مستلزم توجه و استمرار فراوان است، به همین علت در تلاش هستیم تا این طرح در آینده نیز ادامه یابد.

وی در خاتمه با قدردانی از همکاری شایسته اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان درجهت اجرایی شدن این طرح، بیان کرد: این جشنواره تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و دانش آموزان عزیز می توانند با شرکت در این طرح بزرگ علاوه بر دریافت جوایز ارزشمند، نقشی مهم در زمینه اشاعه فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی ایفا نمایند.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان