میلیاردها تومان صرف تجهیز زیر ساختهای شبکه پستی ، برای افزایش کیفیت و رضایت مشتریان شده است
میلیاردها تومان صرف تجهیز زیر ساختهای شبکه پستی ، برای افزایش کیفیت و رضایت مشتریان شده است
مهدی فخربین سبحانی ، مدیرکل پست استان گیلان در جلسه شورای اداری خردادماه بر قبول مرسولات با ارزش افزوده و سرویس پست ویژه و پیشتاز ، و ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس پیشتاز بجای سرویس سفارشی شد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، مدیرکل پست استان در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاونین ، روسای ستادی ، اجرایی و ادارات پست شهرستانها برگزار شد با بیان مطالب فوق خواستار برنامه ریزی مناسب ، کنترل و نظارت در اجرای فرآیندهای پستی و به حداقل رساندن بی ترتیبی های پستی از قبول مرسولات توسط متصدیان دفاتر دولتی ، پیشخوان و همچنین دفاتر ICT روستایی تا تجزیه و رهسپاری مرسولات با توجه به اضافه شدن زیر ساختهای جدید پستی از قبیل باکس های پستی ، ترولی های جدید و بزودی سیستم سورتینگ مکانیزه و افزایش ۱۵ دستگاه وانت و ۲ دستگاه کامیون جهت رهسپاری و توزیع مرسولات پستی به استان گیلان گفت : خوشبختانه با گذشت ۹ ماه از زمان انتصاب رمضانعلی سبحانی فر ، معاون وزیر ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست اقداماتی اساسی در زیر ساختهای سطح شبکه پستی رقم خورد که بینظیر و حتی در ۳۰ سال اخیر بی سابقه بوده و همه این اقدامات را مدیون افراد خدمتگزار شرکت ملی پست هستیم .

مهدی فخربین سبحانی با قدردانی از تلاش های مدیران ارشد شبکه پستی افزود : توزیع مناسب و به موقع و شناخت بازارهای جدید ما را در رسیدن به اهداف شرکت ملی پست و افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان و رغبت استفاده از سرویس های پستی برای دستگاههای اجرایی و مردم را فراهم و کاهش مراجعات حضوری مشتریان خواهد شد .

فخربین سبحانی همچنین بر استفاده و کارتن های استاندارد و لفاف مناسب جهت بسته بندی مرسولات پستی خصوصا در دفاتر پیشخوان و رعایت تمامی بخشنامه ها و استفاده از خدمات با ارزش افزوده تاکید کرد و گفت : برای رسیدن به افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی مشتریان همراهی و همدلی همه پرسنل پست استان و دفاتر پیشخوان و روستایی لازم است .

کنترل و نظارت مستمر بر دفاتر پیشخوان و ICT روستایی ، آموزش مجدد و تذکرات لازم در خصوص قبول مرسولات و عدم قبول ممنوعات پستی ، درج مشخصات احراز هویتی فرستنده ، گیرنده ، کدپستی  استفاده از پکیچ نامه رسانی ، بهنگام سازی کد پستی در شهرستانها  ،شناسایی و در صورت نیاز ایجاد دفاتر پیشخوان و دولتی در شهرهای جدید استان ، ممیزی مرسولات در شهرستانها و بستن کیسه مستقیم به استانها ، تسویه مرسولات خرید و فروش اینترنتی ، کارت سوخت ، سیم کارتهای ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و پیگیری وصول مطالبات از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود .

شهرام گلرنگ ، معاون فنی و مهرداد محمدی نخجیری ،معاون پشتیبانی پست استان نیز در این جلسه هر کدام به بیان مطالب و توصیه های مربوط به حوزه فنی و پشتیبانی پرداخته و در پایان شهرستانها به ترتیب به بیان نقطه نظرات و ارائه مطالب خود نیز پرداختند .