کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
تیم فوتسال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در گروه ششم بین مناطق 37 گانه پخش ، مقام قهرمانی فوتسال کارکنان زیر 45 سال را از آن خود کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مسابقات فوتسال گروه ششم با حضور مناطق (مناطق چالوس، گلستان، ساری، گیلان، قزوین و همدان ) و به میزبانی منطقه چالوس برگزار شد .
تیم جوان پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در گروه شش توانست پس از چهار روز رقابت حساس و نزدیک به هم با شکست تیم های همدان، قزوین و ساری به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته و جواز حضور در مسابقات نهائی فوتسال  را از آن خود کند .
محمدمیرزائی، سیروس نظرافکن، احمد جهانبخش، جعفر زارعی ، سیدسجادحسینی، حسین امین، مهدی گلریز، حمیدرضا جانی،  بهمن غمزه ، سهیل معلم زاده ( به عنوان مربی و بازیکن ) ، محمدرضا برزگر ( به عنوان سرپرست ) تیم جوان پخش فراورده های نفتی منطقه گیلان را  تشکیل دادند  .
گفتنی است مسابقات نهائی این دوره از رقابت ها با حضور تیم های اول هر شش گروه در آبان ماه امسال و به میزبانی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان برگزار می گردد .

فوتسال 4
فوتسال 3
فوتسال 2
فوتسال 1

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان