موانعی برای تکمیل پروژه‌های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد
موانعی برای تکمیل پروژه‌های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد
استاندار گیلان با بیان اینکه موانعی برای تکمیل پروژه‌های وزارت نیرو در گیلان وجود ندارد، گفت: موانع و مشکلاتی که مربوط به استان گیلان است از سوی مدیران اجرایی و فرمانداران اقدام و مرتفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر (پنجشنبه دوئم آذر ۱۴۰۲) در پایان سفر یک روزه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به گیلان و پس از بازدید از سدهای در حال احداث شفارود رضوانشهر، پلرود رودسر و پروژه تکمیل فاضلاب رشت در منطقه فخب و نیز برگزاری جلسات بررسی روند اجرای پروژه های وزارت نیرو در استان، در تشریح جلسه‌ای که در وزارت نیرو با حضور مدیران گیلان انجام شده بود، بیان کرد: در این نشست مسایل مختلف گیلان در زمینه تولید و توزیع برق، شبکه آبرسانی، آب آشامیدنی، فاضلاب و سدها جمع‌بندی شد.

وی با اشاره به قول وزیر در آن نشست برای بازدید از پروژه های حوزه وزارت نیرو در گیلان افزود: این سفر امروز انجام شد و وزیر نیرو از نزدیک بخشی از این پروژه را مورد بازدید قرار داد.

وی ضمن قدردانی از وزیر نیرو برای بازدید از پروژه های گیلان اظهار کرد: در این سفر تصمیمات خوبی برای سرعت بخشیدن به پروژه های سد شفارود، پلرود، دیورش، تصفیه خانه فاضلاب و سایر طرح ها گرفته شد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: وزیر نیرو برای پروژه سد شفارود که چند سال گذشته تعطیل شده بود و سدپلرود که وقفه ای برای پیشرفت کار ایجاد شده بود، دستوراتی داد.

عباسی با بیان اینکه اجرای این پروژه ها با دستور وزیر نیرو سرعت خواهد گرفت، اضافه کرد: برای رفع موانع و مشکلاتی که مربوط به استان گیلان است از سوی مدیران اجرایی و فرمانداران اقدام و مرتفع خواهد شد.

استاندار گیلان ابراز امیدواری کرد تا با توجه به این دستورات و جمع بندی نتایج خوبی حاصل شود و خواسته های مردم محقق شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل پروژه فاضلاب شهر رشت با توجه به دستور رئیس محترم جمهوری در سفر هیئت دولت به گیلان، بیان کرد: فاضلاب شهر رشت از گذشته دارای ایراداتی بوده است که این مشکلات در سفر هیئت دولت به استان بررسی شده و آیت الله دکتر رئیسی دستور تکمیل فاضلاب شهر را دادند که تاکنون با سرعت خوبی در حال انجام است.

وزیر نیرو  با بدرقه استاندار گیلان از طریق فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت، گیلان را به مقصد تهران ترک کرد.

  • منبع خبر : استانداری گیلان