تشکیل جلسه کمیته پاسخ به عملیات بحران در فرمانداری فومن
تشکیل جلسه کمیته پاسخ به عملیات بحران در فرمانداری فومن
وحید مهجور مدیر امور آبفای فومن از برگزاری جلسه کمیته پاسخ به عملیات بحران در فرمانداری فومن با حضور ادارات خدمات رسان در این شهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، وحید مهجور مدیر امور آبفای فومن بیان داشت : باتوجه به شروع فصل بارندگی و احتمال وقوع سیل و بحران احتمالی ناشی از آن، جلسه کمیته پاسخ به عملیات بحران با حضور اعضا و ادارات خدمات رسان در فرمانداری فومن برگزار گردید .

در این جلسه فرماندار فومن بعنوان رئیس جلسه اظهار داشت: باتوجه به شروع بارشها از هم اکنون باید اقدامات لازم جهت پیشگیری از بروز آبگرفتگی معابر صورت گیرد و پاکسازی انهار و همچنین لایروبی شبکه های فاضلاب مناطقی که احتمال وقوع بحران دارد باید در دستور کار ادارات خدمات رسان قرار گیرد تا برای ساکنین و شهروندان مشکلی بوجود نیاید و خواستار اهتمام ویژه در این خصوص، از شهرداری بعنوان متولی آبهای سطحی شد.

مهجور گفت : فرماندار فومن ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات دستگاههای متولی ، خواستار آمادگی هرچه بیشتر ادارات خدمات رسان و همچنین تجهیزات مورد نیاز جهت مقابله با حوادث احتمالی که همواره شهرستان را در این گونه مواقع با مشکلات جدی روبرو خواهد نمود شد .

 

 

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان