تائید نهایی ۵۷۳ نفر از ثبت نام کنندگان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گیلان
تائید نهایی ۵۷۳ نفر از ثبت نام کنندگان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گیلان
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در ششمین جلسه خانواده و جوانی جمعیت استان از تائید نهایی ۵۷۳ نفر از ثبت نام کنندگان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، ششمین جلسه خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان به ریاست اسداله عباسی استاندار گیلان و با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست راه و شهرسازی استان و سایر مدیران عضو این ستاد در سالن جلسات شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد.

محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان گیلان گفت: تاکنون، ۱۴۷۵ نفر در طرح جوانی جمعیت در گیلان ثبت نام کرده اندکه از این میزان ۵۷۳ نفر تایید نهایی شده‌اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده دراین زمینه بهره‌مند شوند وزمین به آن‌ها اختصاص داده شود.

وی افزود: طبق پیگیری‌های بعمل آمده و از زمان حضور اینجانب در این اداره کل، میزان تاییدشدگان نهایی طرح جوانی جمعیت از ۱۹ نفر در ۳ ماه قبل به ۵۷۳ نفر در حال حاضر رسیده که انتظار می‌رود با تلاش همکاران و تسریع در بررسی پرونده‌ها تعداد ثبت نام کنندگان بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده ۱۱۲ متقاضی ساکن روستا نیز جهت تامین اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل گردیده است.

محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان با بیان اینکه در راستای قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت طی مراسمی به ۲۳۰ خانوار گیلانی زمین تخصیص داده شد، گفت: زمین‌های واگذار شده در تولم شهر، شفت، فومن و کیاشهر ساماندهی شده است و تأمین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان گیلان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آن‌ها هم انجام شود.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان