آثار جلسات تنظیم بازار باید برای مردم مشهود باشد
آثار جلسات تنظیم بازار باید برای مردم مشهود باشد
نظارت بر قیمت ها نباید تنها محدود به سوپرمارکت ها باشد بلکه این نظارت باید در همه صنوف، مشاهده شود.
فرماندار رشت با تاکید بر پویایی و مسئله محور بودن جلسات تنظیم بازار، تصریح کرد: نتایج و آثار این جلسات باید برای عموم مردم و در سطح بازار مشهود باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار مرکز استان گیلان با بیان اینکه دست اندرکاران و مسولان جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان باید دارای برنامه و ایده برای حل مشکلات باشند، افزود: تصمیمات جلسات  از جمله ستاد تنظیم بازار باید به گونه ای باشد که آثار آن برای عموم مردم ملموس باشد به طوری که مردم بتوانند آثار این جلسات را در سطح بازار ببینند.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه در همه موارد نباید منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی  وزارتخانه باشیم، تصریح کرد: ما در میان مردم هستیم و  مشکلات آنان ناشی از افزایش قیمت ها به ما منتقل می شود، لذابهتر می توانیم مسائل را درک و در خصوص آن تصمیم گیری کنیم.
وی بر لزوم کنترل و نظارت جدی بر قیمت ها از سوی دستگاه های ذیربط تاکید و  خاطر نشان کرد: نظارت بر قیمت ها نباید تنها محدود به سوپرمارکت ها باشد بلکه این نظارت باید در  همه صنوف، مشاهده شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت با بیان اینکه افزایش بی منطق قیمت کالاها و خدمات از دغدغه های اصلی عموم مردم جامعه است، ادامه داد: مسئولان و مدیران از افراد تحصیل‌کرده و فهمیده جامعه هستند، پس موظف هستند منطبق با مسئولیتشان کنترل مستمری بر قیمت‌ها داشته و با افراد سودجو برخورد جدی کنند.