اختتامیه اولین همایش ملی شهرهای فردا خلاقیت نوآوری و فناوری و توسعه پایدار با حضور شهردار رشت برگزار شد
اختتامیه اولین همایش ملی شهرهای فردا خلاقیت نوآوری و فناوری و توسعه پایدار با حضور شهردار رشت برگزار شد
مراسم اختتامیه اولین همایش ملی <<شهرهای فردا، خلاقیت، نوآوری و توسعه پایدار>> در سه محور اصلی شهرسازی، خلاقیت، نوآوری و فناوری و محیط زیست و توسعه پایدار با حضور رحیم شوقی شهردار رشت در محل تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، مراسم اختتامیه اولین همایش ملی <<شهرهای فردا، خلاقیت، نوآوری و توسعه پایدار>> در سه محور اصلی شهرسازی، خلاقیت، نوآوری و فناوری و محیط زیست و توسعه پایدار با حضور رحیم شوقی شهردار رشت در محل تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.
۱۷۵ مقاله به دبیرخانه همایش مذکور رسید که پس از داوری تعداد ۱۴۴ مقاله توسط کمیته های علمی مورد پذیرش قرار گرفت و از این میان تعداد ۳ مقاله به صورت سخنرانی و ۲۰ مقاله به صورت پوستر انتخاب شد.
آشنایی با نگرش ها و شیوه های آینده نگاری توسعه شهری، بازشناسی جایگاه خلاقیت و نوآوری در توسعه شهری پایدار، آشنایی با نقش فناوری های نوین در مدیریت و برنامه ریزی شهری آینده، بازشناسی نقش شهرهای خلاق و شهروندان خلاق در توسعه پایدار شهری، پرداختن به مباحث نظری و اجرایی شهرهای هوشمند، پرداختن به مباحث نظری و اجرایی شهرهای انسان محور، آشنایی و به کارگیری شیوه های برندینگ شهری به ویژه در زمینه های برندینگ مکان، رویداد و شخصیت از جمله اهداف برگزاری این همایش دو روزه بود که ۲۸ و ۲۹ آذرماه جاری برگزار شد.
سه سخنران برگزیده و صاحبان پوسترهای منتخب در مراسم اختتامیه اولین همایش ملی <<شهرهای فردا، خلاقیت، نوآوری و توسعه پایدار تقدیر شدند.
 
 
 
  • منبع خبر : شهرداری رشت