برگزاری نشست کمیته هماهنگی اجرای طرح داناب
برگزاری نشست کمیته هماهنگی اجرای طرح داناب
نشست کمیته هماهنگی نحوه اجرای طرح داناب با حضور نماینده آموزش و پرورش استان گیلان و به ریاست مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، رضا تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در این خصوص گفت: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد وبینار آموزشی و هم افزایی علمی با سرگروهان آموزشی مجری طرح داناب در آموزش و پرورش استان گیلان را برگزار نماید.

وی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح داناب که به صورت مشترک بین آب منطقه ای گیلان و آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، افزود: ما می توانیم با تقدیم فایل های پیشتیبان که شامل فرصت ها و تهدیدات حوزه آب در استان عزیزمان گیلان است بوسیله تبحر معلمان فرهیخته و پر تلاش آموزش و پرورش استان، دانش آموزان متوسطه اول استان گیلان را با پتانسیل ها و چالش های آب استان آشنا نمائیم.

گفتنی است: در این جلسه که سعید برومند کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش استان گیلان و نماینده روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نیز حضور داشتند بازدید از تاسیسات آبی استان گیلان توسط دانش آموزان و سرگروهان آموزشی طرح داناب مقرر گردید.

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان