بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار استانهای گیلان،
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار استانهای گیلان،
مازندران و قزوین، به اتفاق مهندس رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران استانی از پروژه محور کلاچای رحیم آباد قزوین

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان گیلان، پیش از ظهر امروز خیراله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور،اسدالله عباسی استاندار گیلان‌ سید محمود حسینی استاندار مازندران و محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین،هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی از آخرین وضعیت جاده ی پر پیچ اما بسیار زیبای قزوین به اشکورات، رحیم آباد، و کلاچای بازدید کردند.
عباسی استاندار گیلان با تاکید بر فراهم آوری امکانات خوب رفاهی در مناطق دور افتاده گیلان در طول ۴۴ سال گذشته، افزود: در طول این سالها و با تلاش‌های نهادهای جمهوری اسلامی، تلفن، آب، برق، گاز وارد منطقه اشکورات و دیگر نقاط دورافتاده گیلان شده و اکثر جاده‌های منطقه آسفالت شدند.
استاندار گیلان یاد آور شد: در سال ۸۹ از طریق ماده ۳۹ مجوز احداث و تکمیل این ماده را اخذ کردیم ولی در دولت گذشته اراده‌ای برای احداث و تکمیل این جاده وجود نداشت.
عباسی از اهتمام دولت سیزدهم و استانداران مازندران، قزوین و گیلان برای تکمیل جاده کلاچای،رحیم آباد، قزوین خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این جاده فعال و مشکلات محیط زیستی و منابع طبیعی آن برطرف خواهد شد.
وی با تاکید بر نقش احداث این راه مهم در رشد اقتصادی منطقه، گفت: فندق یکی از محصولات کشاورزی مناطق کوهستانی اشکورات است از این رو تکمیل این جاده می‌تواند به فروش و صادرات این محصول ارزشمند به دیگر استان‌های کشور بسیار مثمر ثمر باشد
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در خصوص جذب اعتبارات لازم در تکمیل این راه مهم، افزود: استانداران این‌ سه استان در هماهنگی کامل هستند و از محل سفر ریاست محترم جمهوری به یقین اعتبارات خوبی برای تکمیل این جاده در نظر گرفته خواهد شد.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان