مهریار موسی نژاد سرپرست اداره گاز صومعه سرا شد
مهریار موسی نژاد سرپرست اداره گاز صومعه سرا شد
روز سه شنبه 31 خرداد 1401 مراسم معارفه سرپرست اداره گاز صومعه سرا با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان و همچنین معاون بهره برداری و رؤسای حراست و روابط عمومی گاز گیلان در دفتر فرماندار شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در این مراسم از زحمات آقای رامین عبدلی رئیس پیشین اداره گاز صومعه سرا تقدیر بعمل آمد و حکم سرپرستی این اداره به آقای مهریار موسی نژاد اهدا شد.

در ابتدای این مراسم آقای مهدی صفاتی فرماندار صومعه سرا از تلاش ها و خدمات آقای عبدلی در مدت تصدی ریاست اداره گاز این شهرستان قدردانی کرد و گفت: اداره گاز همواره یکی از ادارات نمونه شهرستان بلحاظ ارائه خدمات کمی و کیفی و همچنین تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون گرمای گاز به تمام شهرها و روستاهای صومعه سرا رسیده است، گفت: از شرکت گاز می خواهم تا همانند گذشته برای حفظ پایداری جریان گاز و افزایش سطح کیفی خدمات و به تبع آن رضایتمندی مردم عزیز این دیار تلاش نماید.

همچنین در این برنامه آقای محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی نماینده صومعه سرا با این شرکت درجهت حل مسائل و مشکلات مرتبط با گاز، از همکاری شایسته و مستمر فرماندار و مسئولین این شهرستان برای خدمات رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی درخصوص رئیس جدید اداره گاز صومعه سرا گفت: آقای موسی نژاد یکی از کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز و از خانواده معزز شهدا می باشد و از ایشان می خواهم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با همت و تلاش بی شائبه برای خدمت رسانی به مردم تلاش نماید.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی اداره گاز  صومعه سرا توسط فرماندار این شهرستان به آقای مهریار موسی نژاد اهدا شد و پس از این برنامه، وی با حضور در اداره گاز صومعه سرا به کارکنان این اداره معرفی شد.

لازم به توضیح است آقای موسی نژاد دارای ۲۳ سال سابقه در شرکت گاز می باشد و ریاست ادارات گاز شاندرمن، ماسال و تالش را در کارنامه خود دارد.

  • منبع خبر : گاز گیلان