برگزاری نشست هم اندیشی و هماهنگی شورای مسکن بهزیستی گیلان
برگزاری نشست هم اندیشی و هماهنگی شورای مسکن بهزیستی گیلان
صبح روز نهم مردادماه؛ به منظور پیگری وضعیت مسکن مددجویان بهزیستی، نشست هم اندیشی و هماهنگی شورای مسکن بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل ؛ معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی و سایر روسای دوایر ستادی و کارشناسان مسئول مسکن بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این نشست بر لزوم پیگیری وضعیت مسکن مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: هماهنگی و برنامه ریزی جهت بازدید کارشناسان مسکن بهزیستی می بایست در اولویت کار قرار گیرد تا هرچه سریعتر مراحل ساخت منازل مسکونی مددجویان به پایان برسد.

وی با اشاره به تسریع در تحویل منازل مسکونی خانوارهای دارای عضو چند معلول ، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و برگزاری نشست های تخصصی فی مابین اداره بهزیستی با ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در صددیم تا مددجویان بهزیستی به ویژه خانوارهای چند معلوله هرچه زودتر کلید منازل خودرا تحویل بگیرند و در منازل خود ساکن شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین شناسایی دقیق مددجویان متقاضی مسکن را از موارد ضروری  کار دانست و بر اهتمام ویژه کارشناسان مبنی بر تسریع و تحویل مسکن مددجویان تاکید کرد.

در ادامه نیز سایر اعضای جلسه مباحث و موضوعات مرتبط با پیگیری وضعیت مسکن مددجویان بهزیستی را مطرح نموده و در خصوص رفع موانع و مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی گیلان گفتگو وتبادل نظر کردند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان