۱۳۰۰ مورد پایش دمای ادارات گیلان انجام شد
۱۳۰۰ مورد پایش دمای ادارات گیلان انجام شد
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اجرای طرح پایش دمای ادارات استان از حدود ۲ هفته قبل گفت: تاکنون افزون بر ۱۳۰۰ مورد پایش دمای در سطح ادارات و دستگاه های استان انجام شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایرنا، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان عصر روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱  در اولین جلسه کمیته بهره وری سال ۱۴۰۱ در سخنانی عنوان کرد: کاهش مصرف گاز و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در سطح سازمان ها و ادارات دولتی از اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه اجرای مستمر پایش دمای ادارات موجب کاهش و مدیریت مصرف گاز در سطح مناسبی خواهد شد، افزود: طبق دستورالعمل مبنی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، همه ادارات، بانک ها و مدارس موظفند نسبت به رعایت دمای آسایش ۱۸ الی ۲۱ درجه در محیط ساختمان های خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خاطر نشان کرد: این سازمان‌ها موظفند در روزهای تعطیل و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مکلفیم گاز اداراتی که کاهش ۱۰ درصدی مصرف را نسبت به سال گذشته اعمال نکنند با اخطار قبلی با حضور رسانه قطع کنیم لذا الگوی مصرف بهینه گاز باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

جمال نیکویی با اشاره به آغاز جشنواره فرهنگی – آموزشی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت گاز گیلان در راستای فرهنگ سازی اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانش آموزان در بخش نقاشی و انشاءنویسی در نظر گرفته شده است که به آموزش و پرورش ارایه شد.

همه شهرها و ۲ هزار و ۱۱۷ روستای گیلان از گاز طبیعی برخوردارند.

  • منبع خبر : ایرنا