پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت رشادتها و دلاوری های امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش ، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مشترکین و کارکنان اینشرکت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان 

متن پیام تسلیت مدیرعامل این شرکت به مناسبت فرار رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به این شرح است :

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

 واینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده،امیدوارم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان