مردم رضوانشهر با عیار فرهنگ و هنر شناخته می شوند
مردم رضوانشهر با عیار فرهنگ و هنر شناخته می شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازدید از پروژه های فرهنگی هنری شهرستان رضوانشهر گفت: مردم رضوانشهر با عیار فرهنگ و هنر شناخته می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، فیروز فاضلی در این بازدید با بیان اینکه برای به سر انجام رساندن دو پروژه فرهنگی هنری شهرستان رضوانشهر تلاش زیادی باید انجام گیرد، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهر رضوانشهر ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: بخش اداری مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر در سال ۹۵ افتتاح شد و فاز دوم پروژه، سالن آمفی تئاتر آن است که همت مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان را می طلبد تا این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه بیان داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهر پره سر نیز یکی از ۱۰ پروژه ای بود که در سال ۹۵ مجوز کلنگ زنی دریافت کرد و تا کنون بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح امروز (پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹) به همراه محمدعلی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، محمود قاسمی فرماندار و مجید شافعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از روند پیشرفت دو پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرهای رضوانشهر و پره سر بازدید کرد.

مجتمع فرهنگی هنری پره سر از سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۲۷۲۴ مترمربع کلنگ زده شد. مجری ساخت این پروژه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان است. زیر بنای ساختمان ۱۱۷۵ مترمربع، تعداد صندلی ۴۲۲ عدد، درصد پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد، و پیمانکار حال حاضر شرکت پایا پیشه وارنا می باشد و ۵۵ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه مورد نیاز است.

ساخت مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر از سال ۱۳۸۱ آغاز شده و مجری ساخت پروژه، اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان است. بخش اداری آن در هفته دولت سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید و فاز دوم پروژه که شامل سالن آمفی تئاتر با مساحت ۴۱۰ متر و ظرفیت بیش از ۳۷۰ صندلی با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال تکمیل است