دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با نماینده مردم شهرستانهای تالش،ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با نماینده مردم شهرستانهای تالش،ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی
حسن محمد یاری نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل روز صنعت برق و بررسی راهکارهای عبور از پیک سال جاری پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان – در این دیدار حسن محمد یاری اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان در خصوص مدیریت پیک بار در دوماهه نخست تابستان سال جاری افزود: گذر موفق از تابستان سالجاری و سالهای آتی دغدغه اصلی صنعت برق است و می توان با رفع ضعف برق ها و رفع فرسودگی شبکه های توزیع برق به تامین آسایش مردم کمک شایانی کرد.

محمد یاری در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان اینشرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکین اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

مهدیزاده تاکید کرد: طی سالیان اخیر ناترازی بین تولید و مصرف برق در سطح کشور رخ داده که موجب چالش عمده ای برای صنعت برق شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تشکر از همراهی مردم در مدیریت مصرف برق افزود: با توجه به مدیریت های اعمال شده در مصرف برق ادارات، همچنین تعامل با صنایع و مشترکین کشاورزی تاکنون حتی برای یک دقیقه خاموشی نوبتی برای مشترکین خانگی اعمال نشده است.

وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم شریف استان و با مدیریت مصرف برق همچنان این پایداری شبکه های برق ادامه داشته باشد تا برخلاف سالهای گذشته شاهد خاموشی های نوبتی و مدیریت اضطراری بار نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود ساعت پیک مصرف در استان در روز ۱۲ الی ۱۷ و در شب ۲۰ الی ۲۴ می باشد و مشترکین محترم می توانند با اعمال راهکارهای ساده از جمله قرار دادن درجه کولر روی ۲۵ درجه (دمای آسایش)، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف، خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده حداکثری از روشنایی روز و… از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی افزود: اپلیکیشن «برق من» آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است.

مهدیزاده گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بهره‌مند شوند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان