مراجعه بیش از ۲۲ هزار بیمار به کلینیک تخصصی دندانپزشکی رشت
مراجعه بیش از ۲۲ هزار بیمار به کلینیک تخصصی دندانپزشکی رشت
با توسعه کمی و کیفی خدمات در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی رشت، این مرکز از حالت ضرر ده طی دو سال گذشته خارج و به سوددهی رسید به‌گونه‌ای که طی ۹ ماه اخیر بیش از ۲۲ هزار بیمار به آن مراجعه کردند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم مدیون مراقبت‌های مداوم و رعایت اصول بهداشت دهان و دندان است و همه افراد برای داشتن لبخندی زیبا و دندان‌های سالم به خدمات و درمان‌های دندانپزشکی نیاز دارند.
زیبایی، تمیزی، سالم‌بودن و یکدست بودن دندان‌ها می‌تواند به یک لبخند زیبا بیانجامد و این لبخند زیبا نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد و علاوه بر آن داشتن دندان‌های سالم به انسان کمک می‌کند تا دستگاه گوارش و نهایتاً بدن سالم‌تری داشته باشد.
برخی ذاتاً دندان‌های سالم و زیبایی دارند و به دلیل مراقبت‌های مداومی که از دندان‌های خود انجام داده‌اند، دندان‌های آن‌ها هیچ مشکلی ندارد اما پوسیدگی، جرم دندان، نامرتب بودن دندان‌ها، عفونت‌های دندان و لثه و موارد بسیار متعدد دیگر، همگی به خدمات و درمان‌های دندانپزشکی نیاز دارد.
امروزه در استان گیلان مراکز بهداشتی، درمانی و همچنین کلینیک‌های تخصصی دولتی و خصوصی زیادی وجود دارند که خدمات دندانپزشکی به مردم ارائه می‌دهند.
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دولتی دندانپزشکی رشت یکی از کلینیک‌های فعال در استان گیلان است که طی چند سال اخیر رشد قابل‌توجهی به خود گرفته است. این کلینیک تخصصی علاوه بر توسعه خدمات دندانپزشکی، خدمات تخصصی را به‌صورت ارزان ارائه کرده و توانسته به قطب ارائه خدمات دندانپزشکی در مرکز استان تبدیل شود.
جلیل ربیعی، سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی رشت با اشاره به گسترش خدمات دندانپزشکی در این مرکز می‌گوید: بیش از ۲۲ هزار بیمار جهت دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی در کلینیک ویژه تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ابتدای امسال تاکنون مراجعه کرده‌اند.
به گفته وی، این میزان از مراجعه مردم به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی رشت در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده و کلینیک تخصصی را که روزی ضرر ده بود را به سوددهی رسانده است.
در حال حاضر در کلینیک تخصص و فوق تخصصی دندانپزشکی رشت خدماتی شامل جراحی فک و صورت، ارتودنسی، درمان ریشه، ترمیم، اطفال، جراحی لثه ارائه می‌شود و آن‌طور که سرپرست این کلینیک گفته در آینده نزدیک نوع و حجم ارائه خدمات از جمله خدمات ایمپلنت با تعرفه دولتی نیز در آن توسعه پیدا خواهد کرد.
گفتنی است کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دو نوبت صبح و عصر همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به مردم در سراسر استان گیلان است.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان