کلیه جایگاههای استان گیلان در ایام نوروز فعال هستند
کلیه جایگاههای استان گیلان در ایام نوروز فعال هستند
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مدیر منطقه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، گفت : « با توجه به شیوع بیماری کرونا و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان گیلان درایام تعطیلات نوروزی فعال هستند . »

به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی مجاری عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب به مردم به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی کارشناسان و بازرسان این منطقه طی برنامه ریزی های انجام شده از اسفند ماه سال جاری کلیه جایگاههای استان را پایش کردند .
وی ضمن بیان اینکه در استان گیلان ۱۸۷ جایگاه فعال است افزود : « کلیه جایگاههای استان به ویژه مجاری عرضه ای که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار دارند از لحاظ آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی ، دیزل ژنراتور ، اطمینان از سالم بودن تلمبه ها ، تامین و توزیع به موقع سوخت و همچنین سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها در بازدیدهای نظارتی بوده و مستمراً آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران احتمالی نوروزی می باشند .
مدیر منطقه  با اشاره به ذخیره سازی مطلوب فرآورده های نفتی اظهار کرد : « تامین و توزیع سوخت در کلیه جایگاههای درون شهری و برون شهری استان گیلان با اجرای الزامات بهداشتی و مصوبات استانی مقابله با بیماری کرونا با روندی مطلوب در حال انجام است . »