بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز مثبت زندگی در شهرستان ماسال
بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز مثبت زندگی در شهرستان ماسال
ظهر روز بیست و هفتم بهمن ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان باتفاق ساسان جهانبخش معاون مشارکت های مردمی ، حجت الاسلام حمید نادم مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی ، مهندس پیربازاریان کارشناس مسئول مسکن استان ، اسماعیل دلیری مسئول امور حقوقی استان و مجید اصلاحی ریاست بهزیستی شهرستان از مرکز مثبت زندگی ماسال بازدید و نحوه خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش را بررسی و ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان :دکتر حسین نحوی نژاد ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران مراکز غیر دولتی در این ایام کرونا از بخش های مختلف بازدید و با مدیران و مددکاران این مراکز به گفتگو پرداخت و چالش ها، مشکلات و نحوه ارائه خدمات دراین مراکز را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرکل بهزیستی گیلان  بیان داشت : بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است و هدف از تاسیس این مراکز تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی مددجویان و تلاش مضاعف بر توانمندسازی آنان در جهت خروج مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت سازمان یکی از وظایف مهم مراکز و مددکاران می‌باشد.

در پایان نیز به مناسبت ولادت حضرت علی ( ع) و روز مددکار مدیرکل بهزیستی گیلان کیک تهیه شده توسط مسئول مرکز مثبت زندگی شهرستان را به همین مناسبت برید.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان