بیش از ۳۰ هزار مورد پایش دمای ادارات در گیلان به ثبت رسید
بیش از ۳۰ هزار مورد پایش دمای ادارات در گیلان به ثبت رسید
در پاییز و زمستان سال جاری بیش از 30 هزار مورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی در گیلان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستات به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی سرپرست شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح از نیمه اول آذرماه آغاز شد و تا هفتم اسفند ادامه یافت و در آن دمای کلیه ادارات، مدارس، بانک ها و نهادهای دولتی استان مورد بررسی و پایش قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب افزود: از مجموع ۳۰ هزار و ۷۲۵ پایش انجام شده، به ۹۳۷ اداره و نهاد دولتی اخطار لازم داده شد و در همین راستا گاز ۸ سازمان موقتاً قطع گردید.

جمال نیکویی درخصوص روند مدیریت مصرف گاز در سازمان ها و ادارات استان بیان کرد: با بازرسی های انجام شده، توصیه های لازم توسط کارشناسان شرکت گاز درخصوص بهینه سازی و مدیریت مصرف گاز در سازمان ها همچون استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا (A , B)، رعایت دمای آسایش در محیط کار (۱۸ الی ۲۱ درجه)، عایق بندی موتورخانه ها، استفاده از پنجره های دوجداره و … به مسئولین نهادهای مذکور ارائه شد.

سرپرست گاز گیلان در پایان، موضوع پایش و بررسی دمای محیط اداری نهادهای دولتی را درجهت رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: مهم ترین هدف از اجرای این طرح، نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و صحیح گاز طبیعی در بخش های مختلف جامعه است.

 

  • منبع خبر : گاز گیلان