سهمیه نفت سفید آبان ماه خانوارهای گیلانی اعلام شد
سهمیه نفت سفید آبان ماه خانوارهای گیلانی اعلام شد
سهمیه نفت سفید آبان ماه سال جاری خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی (عادی و مناطق صعب العبور) استان به میزان 210 لیتربرای هر خانوار اعلام و در کارت‌های الکترونیکی بانکی آنان شارژ شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به گفته مجتبی شکوری ، مدیر منطقه ، اعتبار دریافت سهمیه نفت سفید الکترونیکی از امروز اول آبان ماه لغایت سی ام  آبان ماه می باشد که در قالب ۷۴ باب فروشندگی در سطح استان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی و توزیع به موقع نفت سفید و گاز مایع در فصل سرد سال برنامه ریزی های لازم انجام شده است ، افزود : « شیوه توزیع سهمیه نفت سفید در  این مرحله ازطریق ثبت در سامانه تجارت آسان و به صورت سیستمی صورت می گیرد که بدین طریق هم امکان کنترل برگشت به شکل مکانیزه فراهم می شود و هم از عرضه خارج از شبکه جلوگیری می گردد . »
مدیر منطقه  با اعلام اینکه با توجه به شرایط جوی و برودت هوا « سوخت زمستانی » برای نقاط صعب العبور به صورت ویژه علاوه بر سهمیه عادی سهمیه فوق العاده در نظر گرفته می شود،گفت : « سهمیه خانوار‌های ساکن فصلی نیز  به میزان ۲۱۰ لیتر از اول پاییز فعال و تا آخر پاییز دارای اعتبار است » .
وی همچنین درخصوص سهمیه گاز مایع خانوار‌ها افزود : «  در ابتدای هر ماه به مقدار ۴۴ کیلو معادل ۴ سیلندر از طریق همان کارت بانکی با مراجعه به عاملین توزیع مجاز گاز مایع قابل دریافت می‌باشد. «

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان