تاکید شهردار بر لزوم اهتمام بیشتر مدیران برای وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی
تاکید شهردار بر لزوم اهتمام بیشتر مدیران برای وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی
جلسه شورای مدیران مناطق با حضور رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد و در این جلسه شهردار رشت بر لزوم اهتمام بیشتر مدیران برای وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی و پایش منابع انسانی در راستای احصا توانمندی و شایستگی افراد برای ارائه خدمات بهینه‌تر به شهروندان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ جلسه شورای مدیران مناطق سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار رشت در منطقه ۴ شهری برگزار شد.
شهردار رشت در این جلسه مواردی را در مبحث وصول منابع بند (ت) تبصره شش بودجه و لزوم تلاش مدیران مناطق برای تحقق بودجه سالانه جهت ارائه خدمات کیفی به شهروندان مطرح کرد و گفت: پایش منابع انسانی در راستای شناخت و احصا توانمندی و شایستگی افراد در بدنه شهرداری رشت نه تنها کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش می‌دهد بلکه در روند بسیاری از اقدامات مدیریت شهری سرعت ایجاد خواهد کرد که این در نهایت به نفع شهر و توسعه آن تمام خواهد شد.

شوقی ضمن تاکید بر رصد فعالیت نواحی و مناطق شهر رشت ابراز داشت: مناطق پنجگانه برای دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی باید مکاتبات و پیگیری‌های لازم را داشته باشند و گزارش عملکرد خود در این حوزه را به شهرداری مرکز ارائه کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه هر کدام از مدیران مناطق نیز گزارشی را در مورد عملکرد خود در حوزه‌های مرتبط با مباحث شهری، روند پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه‌ها، تملک اراضی پروژه بازگشایی سعدی به سرگل و مواردی از این دست ارائه دادند.

  • منبع خبر : شهرداری رشت