برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دولت ، با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار سخت و حساس اما لذت بخش است، اظهار کرد؛ اگر بخواهیم در حوزه فرهنگی و دانشجویی به پیشرفت های لازم دست یابیم، باید توانایی کارکردن با آدم های مختلف در کنار قانون مداری ، عدالت محوری و تعامل ویژه ای با دانشجویان را داشته باشیم.
  وی با اشاره به اینکه کار در حوزه فرهنگی و دانشجویی بسیار تخصصی است ا،ظهار کرد؛ همه اعم از ، مدیران ، روسای ادارات و کارشناسان و کارکنانی که در این معاونت فعالیت می کنید باید عاشق کار باشند و دانشجویان را همانند فرزندان خود بدانند و به آنها محبت کرده و در مقابل انتقادات دانشجویان صبور باشند .
دکتر مهرابیان همچنین ضمن قدردانی از زحمات دکتر روشن عاشوری- مدیر پیشین مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که طی یک سال گذشته درحوزه دانشجویی صورت گرفته‌ ، اظهار کرد؛ خدارا شاکر هستیم که طی این مدت با همکاری همه کارکنان پرتلاش حوزه دانشجویی موفق به کسب   رضایتمندی دانشجویان در حوزه رفاهی و تغذیه شده ایم . ما در تابستان  امسال شاهد اعزام بیش از ۱۰۰ تن از دانشجویان به اردو های فرهنگی و آموزشی مثبت آرمان و همراه با ستارگان و همچنین اعزام ۳۳ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه به همراه خانواده  به مشهد مقدس  بودیم.
دکتر غلامرضا فلاح سخنگویی- سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه  نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی  از حضور کارکنان در این مراسم ، گفت : من خوشحالم که در جمع همکارانی حضور دارم که اعضای آن همه نخبه هستند و سهم بزرگی  در ایجاد رفاه و آرامش دانشجویان بر عهده دارند .
وی  در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین مدیریت امور دانشجویی دانشگاه ، افزود؛ قطعا موفقیت های کسب شده در حوزه دانشجویی نتیجه تلاش های همه همکاران  این حوزه بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با تلاش های جهادی و شبانه روزی ، جایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی گیلان را ارتقا بخشیم .
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان